امنیت شغلی نگرانی آزار دهنده پرستاران است

به گزارش مجله ابوذریون، طریقی گفت: در ایام شیوع کرونا استان قم 10 شهید کرونایی پرستار تقدیم نموده، امنیت شغلی نگرانی آزاردهنده پرستاران است.

امنیت شغلی نگرانی آزار دهنده پرستاران است

به گزارش خبرنگاران از قم، علیرضا طریقی رئیس سازمان نظام پرستاری قم با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا 145 هزار نفر از کادر پرستاری کشور و 9 هزار نفر از پرستاران قم به کرونا مبتلا شدند، گفت: بعلاوه در این دوران 150 پرستار در سطح کشور و 10 پرستار در قم شهید شدند.

او گفت: وجود کرونا در پی گرفتن نفس کشور بود که با مجاهدت و فداکاری کادر درمان و به ویژه پرستاران به شماره افتاده است و پرستاران در زمانی که اعضای خانواده از یکدیگر دوری می کردند بیماران را عاشقانه به آغوش می گرفتند.

رئیس سازمان نظام پرستاری قم مطرح کرد: پرستاران امروز جز اجرای کامل قوانین پرستاری و تأمین نیروی مورد احتیاج در کنار امنیت شغلی انتظار دیگری از مسئولان ندارند.

طریقی اعلام کرد: امنیت شغلی مسئله مهمی بوده که پرستاران نسبت به آن نگرانی دارند، بستن قرارداد های 89 روزه یک پدیده نامنصفانه در دوران اوج گیری کووید 19 بود.

رئیس سازمان نظام پرستاری قم با بیان اینکه در صورت اجرای کامل قوانین تعرفه پرستاری، امکان ارائه خدمات پرستاری تا درب منازل مردم فراهم می گردد، گفت: احداث یک مجتمع رفاهی برای پرستاران استان قم انتظاری است که این افراد از مجموعه مدیریت شهری قم دارند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2075

به "امنیت شغلی نگرانی آزار دهنده پرستاران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت شغلی نگرانی آزار دهنده پرستاران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید