انجمن میراث فرهنگی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر تشکیل شد

به گزارش مجله ابوذریون، انجمن میراث فرهنگی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر با هدف فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی در حمایت از میراث فرهنگی تشکیل شد.

انجمن میراث فرهنگی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر تشکیل شد

از وبلاگ ویکی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر امروز پنجشنبه 21 آذر ماه 98 در این جلسه توضیح داد: با راه اندازی انجمن ها به دنبال ایجاد فرصت جهت جلب مشارکت شهروندان، روستاییان و تشکل های مردمی هستیم.

ایمانعلی ایمانی متذکر شد: با توجه به غنای کم نظیر شهرستان مشگین شهر در آثار تاریخی این مشارکت نتایج قابل توجهی در صیانت از آثار به دنبال خواهد داشت.

او افزود: حمایت، حفاظت، احیا، پژوهش، آموزش و فرهنگ سازی و یاری به پیشگیری از وقوع جرایم علیه میراث فرهنگی وظیفه همگانی است و انتظار ما مشارکت خود مردم در صیانت از میراث فرهنگی است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر با اشاره به به نقش محوری بخشداران، دهیاران و شوراها در آگاهی بخشی در مورد پاسداشت از مواریث فرهنگی گفت: میراث فرهنگی امانتی برای آیندگان است و انتظار می رود از تمامی ظرفیت های جامعه در این راستا استفاده گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 723

به "انجمن میراث فرهنگی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن میراث فرهنگی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید