تصاویر ، چین با یاری 168 نفره به جنگ رقابت ایرباس و بوینگ رفت !

به گزارش مجله ابوذریون، مهر نوشت: چین انتها پیروز به ساخت اولین هواپیمای جت مسافربری در داخل این کشور شد. هواپیمای یادشده 158 تا 168 صندلی دارد و حداکثر برد آن 5555 کیلومتر است.

تصاویر ، چین با یاری 168 نفره به جنگ رقابت ایرباس و بوینگ رفت !

چین اولین جت مسافربری بومی خود موسوم به سی 919 را تا خاتمه امسال میلادی و پس از دریافت تاییدیه رگولاتوری هوانوردی این کشور مورد استفاده قرار خواهد داد.

این خبر یک روز پس از انتشار عکس هایی از مراسم صدور گواهینامه این هواپیما منتشر شد. سی 919 برای رقابت با جت های ای 320 ایرباس و 737 مکس بوئینگ ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | وقیحانه ترین کپی کاری های چینی در خودروسازی!

  • این موجودات موذی ریز ،زمین را نابود می نمایند!

  • فیلم | کشف استثنایی دانشمندان پرتغالی در آسمان

شیء جین پینگ، رئیس جمهور چین روز آدینه در پکن با گروهی از افراد فعال در زمینه ساخت این هواپیما ملاقات و تبادل نظر کرد. شیء در این ملاقات بر تمرکز چین به منظور دستیابی به فناوری های پیشرفته برای سرعت بخشیدن به توسعه این کشور تاکید نمود.

او گفت که این کشور باید بر روی فناوری های کلیدی تمرکز کند و ایمنی و قابلیت اطمینان به تولیدات پیشرفته را در اولویت قرار دهد تا همه مسائل احتمالی مربوط به امنیت آنها را از بین ببرد.

سی 919 یک هواپیمای جت مسافربری نسل چهارم است که پیشرفته ترین نوع آن محسوب می گردد. طول بال این هواپیما نزدیک به 36 متر، طول آن حدود 39 متر و ارتفاع دم آن حدود 12 متر است.

تا به امروز 800 فروند هواپیمای سی 919 به وسیله 28 مشتری سفارش داده شده و اولین دسته از این هواپیما در اواخر امسال میلادی به یکی از خطوط هوایی چین تحویل داده خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1401 بروزرسانی: 11 مهر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2290

به "تصاویر ، چین با یاری 168 نفره به جنگ رقابت ایرباس و بوینگ رفت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، چین با یاری 168 نفره به جنگ رقابت ایرباس و بوینگ رفت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید