جدیدترین قطار سریع السیر چین راه اندازی شد

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، این قطار 350 کیلومتر در ساعت سرعت دارد و شلیک گلوله نام گذاری شده است. این قطار از یینچوان در شمال غربی چین به شیان می رود و مسافت بین این دو شهر را در عرض تنها سه ساعت طی می نماید. این راستا قبلاً در عرض 14 ساعت طی می شد.

جدیدترین قطار سریع السیر چین راه اندازی شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

افزایش همکاری های مالی بین این دو منطقه مالی چین و یاری به احیای تجارت و اقتصاد این دو منطقه قدیمی و پرسابقه از جمله اهداف راه اندازی این قطار سریع السیر بوده است.

برای تکمیل این خط آهن در یک راستا حدوداً 610 کیلومتری بیش از 12 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است. مردم محلی از راه اندازی این قطار سریع السیر به خوبی استقبال نموده اند و بلیط های 40 دلاری این راستا به سرعت به فروش رفته اند.

چین در حال برنامه ریزی برای طراحی خطوط راه آهن جدیدی تا سال 2021 است که قطارها بر روی آن با سرعت 600 کیلومتر در ساعت نیز حرکت نمایند. با استفاده از این قطارها می توان در عرض سه ساعت و نیم از پکن به شانگهای رسید. این در حالی است که طی این راستا در حال حاضر با هواپیما چهار ساعت و نیم به طول می انجامد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1558

به "جدیدترین قطار سریع السیر چین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قطار سریع السیر چین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید