جزییات کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانوار

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام ایران سفر و اختصاص کارت سفر 30 میلیون تومانی با هدف ارزان سازی سفر خبر داد.

جزییات کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانوار

به گزارش مهر، روح الله حسین زاده گفت: پلتفرم ایران سفر از طریق شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با همکاری بخش خصوصی به منظور ارزان سازی سفر طراحی شده و قرار است در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن ماه سال جاری رونمایی شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی اظهار کرد: این پلتفرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می کند.

وی اضافه نمود: افراد با مراجعه به این پلتفرم می توانند علاقه مندی خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه ریزی کنند.

حسین زاده شرح داد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره 18، تسهیلات را ارائه خواهیم کرد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی گفت: کارت سفر به صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک ها انجام خواهد شد.

وی شرح داد: این پلتفرم، پلتفرم رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهد کرد تا بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های خود را در حوزه سفر ارزان ارائه کنند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2344

به "جزییات کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید