خرید ملک و هزینه آن در قبرس شمالی

به گزارش مجله ابوذریون، آیا با خرید ملک در قبرس شمالی میتوانید اقامت این کشور را اخذ کنید؟ در این خبر می کوشیم اطلاعات بیشتری در خصوص قبرس شمالی ارائه دهیم. حتما با مطالعه این خبر اطلاعات مفید و مناسبی را در خصوص کلیات خرید ملک در قبرس شمالی، هزینه خرید ملک در قبرس شمالی، هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی و شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی دریافت خواهید کرد.

خرید ملک و هزینه آن در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی هم مانند تمام کشورهای دنیا از متغیرهای مختلفی پیروی می کند. آنچه مشخص است این است که هزینه خرید ملک در قبرس شمالی در مقایسه با دیگر جزیره های دنیا و یا تمام نقاطی که ویژگی هایی مشترک با قبرس شمالی داشته باشند بسیار پایین تر است. هزینه خرید ملک در قبرس شمالی برعکس آنچه در ایران سراغ داریم که قیمت بر اساس متراژ خانه سنجیده می شود، نیست.

در قبرس قیمت گذاری بر اساس اتاق های خواب انجام می شود. همچنین موقعیت مکانی ساختمان هم بر هزینه خرید ملک در قبرس شمالی تاثیر گذار است. به طور کلی می توان گفت هزینه خرید ملک در قبرس شمالی (در سال 2021) مطابق جدول زیر است:

هزینه خرید سوئیت (استدیو) در قبرس شمالی بین 40.000 تا 70.000 پوند

هزینه خرید واحدهای یک خوابه در قبرس شمالی بین 50.000 تا 100.000 پوند

هزینه خرید واحدهای دو خوابه در قبرس شمالی بین 70.000 تا 120.000 پوند

هزینه خرید واحدهای سه خوابه در قبرس شمالی بین 80.000 تا 160.000 پوند

هزینه خرید پنت هاوس در قبرس شمالی بین 120.000 تا 300.000 پوند

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی در هنگام پیش فروش املاک معمولا حدود 15 تا 20 درصد کمتر است. باید در نظر داشته باشید که منظره، موقعیت مکانی، امکانات ساختمان، نوع ساخت و به طور کلی تمام آنچه ممکن است برای خریدار در هنگام خرید ملک در قبرس شمالی مهم باشد بر روی قیمت تاثیر گذار است.

خرید ملک در قبرس شمالی

بررسی ها و نمودارهای مختلف نشان دهنده استقبال وافرِ مردم سراسر دنیا از خرید در قبرس شمالی است. هزینه بسیار مناسب برای خرید ملک در قبرس شمالی سبب شده است مردم زیادی از اروپا، آمریکا، آفریقا و حتی آسیای شرقی مایل و مشتاق به خرید ملک در قبرس شمالی باشند. در نظر داشته باشید که در حال حاضر حدود نیمی از مردم این کشور را مهاجران تشکیل می دهند.

حضور مهاجرانی از سراسر دنیا که به منظور کسب آرامش و امنیت در قبرس شمالی مقیم شده اند باعث شده این جزیره زیبا در امنیت، رفاه و تفریح در میان دیگر منطقه ها دنیا زبانزد بوده و نام و اعتبار آن به سرعت به سراسر دنیا منتقل شود.

خرید ملک در قبرس شمالی به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد. پیشنهاد ما برای مشاوره و خرید شرکت North diamond Investment (الماس شمال) است که در حال حاضر با کادری توانا، دفاتر فعالی را در آمریکا، قبرس، تهران، اصفهان، مشهد، رشت و کرمان دارد.

هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی

آیا می توان با اجاره ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را اخذ کرد؟ خیر.

شما نمی توانید با اجاره ملک در قبرس شمالی اقامت این کشور را اخذ نمایید. اما در صورتی که با اقامت دانشجویی و یا ثبت شرکت در پی زندگی در این کشور باشید و یا در صورتی که ملکی را پیش خرید کرده و منتظرید تا مراحل ساخت آن به اتمام برسد می توانید با ارائه اجاره نامه و انجام دیگر امور قانونی در پی اقامت تان باشید.

هزینه اجاره ملک در قبرس شمالی هم مطابق هزینه خرید ملک تابع متغیرهای بسیاری است. هزینه اجاره در پروژه ها و شهرک های اطراف شهر بالاتر از هزینه اجاره در داخل شهر است. دلیل آن هم وجود امکانات فراوان در شهرک و نزدیکی با دریاست. با این توضیح باید به صورت کلی هزینه اجاره در قبرس شمالی را مطابق جدول زیر دانست.

هزینه اجاره سوئیت (استدیو) در شهر بین 1500 تا 2000 لیر

هزینه اجاره سوئیت (استدیو) در پروژه ها بین 200 تا 300 پوند

هزینه اجاره یک خوابه در شهر بین 1800 تا 2500 لیر

هزینه اجاره یک خوابه در پروژه ها بین 300 تا 450 پوند

هزینه اجاره دو خوابه در شهر بین 2300 تا 3000 لیر

هزینه اجاره دو خوابه در پروژه ها بین 350 تا 550 پوند

مبالغی که نام شد بی شک متغییر است. کمااینکه ممکن است اجاره دهنده ای تمایل داشته باشد با قیمتی پایین تر از آنچه بیان شد منزلش را در اختیار مستاجر قرار دهد و یا به دلیل جود یک آپشن ویژه هزینه اجاره بیشتری را از مستاجر طلب کند.

شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی

همانطور که نام کردیم خرید ملک در قبرس شمالی به دو طریق حضوری و آنلاین صورت میگیرد. باز تاکید می کنیم که ما خرید از شرکت بین المللی North Diamond Investment را پیشنهاد و توصیه می کنیم. در هر دو حالتِ خرید آنلاین و حضوری، شرایط پرداخت هزینه خرید ملک در قبرس می تواند مشابه باشد.

در مرحله اول باید مطلع باشید که هر کمپانی دارای شرایط ویژه خود است. یعنی اینطور نیست که تمام شرکت های سازنده شرایطی مشابه را برای فروش ملک داشته باشند مگر در چند مورد که بدان اشاره می شود.

یکی از شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی که در میان شرکت های سازنده مشترک است پرداخت حداقل 30 درصد از قیمت اولیه ملک به نام هزینه پیش خرید ملک است. با توجه به اینکه برای اخذ اقامت باید حداقل 30 درصد از قیمت اولیه ملک را پرداخت نمایید این به نام یکی از شرایط ثابت سازندگان ملک در قبرس شمالی قلمداد می شود.

شما برای پرداخت اقساط ملک خریداری شده می توانید شرایط دلخواه خود را در تاریخ های مدنظرتان مشخص کنید.

از دیگر شرایط پرداخت هزینه ملک در قبرس شمالی توجه به این نکته است که قیمت ملک در قبرس شمالی بر اساس پوند است. البته می توانید مطابق توافق، خریدتان را به دلار و یا یورو هم انجام دهید.

منبع: چمدان
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1875

به "خرید ملک و هزینه آن در قبرس شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید ملک و هزینه آن در قبرس شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید