دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه

به گزارش مجله ابوذریون، اندرو مک کارتی، با نگاهی به وضوح تصویر به عکاسی از ماه پرداخته است. این تصویر 85 مگاپیکسلی درست در حیاط پشتی منزل مک کارتی گرفته شده و تمام جزئیات باشکوهی را که انتظار می رود نشان می دهد. در حقیقت، می توان ساعت ها بر روی تصویر خیره شد تا تمام دهانه ها و نشانه های جغرافیایی سطح ماه را از هم جدا کرد.

دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه

خبرنگاران - جالب اینجاست که تصویر نهایی کاملاً آنطور که به نظر می رسد نیست. در واقع، این یک تصویر واحد نیست، بلکه نتیجه در کنار هم قرار دادن 24000 عکس است. مک کارتی این تصاویر را در طول 45 دقیقه با استفاده از یک تلسکوپ ثبت کرد. در مرحله فراوری، او فقط بهترین عکس ها را در جایی که کمترین اختلال در کل تصویر به وجود آید قرار داد.

مک کارتی گفت: من از یک دوربین ویژه طراحی شده با نرخ فریم بسیار بالا استفاده می کنم، بنابراین می توانم صدها هزار عکس در چند دقیقه بگیرم ولی پردازش آنها کمی طولانی است، به این دلیل که داده های زیادی دارد.

من از نرم افزاری استفاده می کنم که فریم های خام را در آن تراز و مرتب می کنم و فایل های انباشته ای را که در فتوشاپ بهم وصل می کنم، بیرون می کشم. من همچنین برنامه های مختلف شفاف سازی را روی داده ها اجرا می کنم و از آنجا که تصاویر انباشته شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بدون فراوری نویز و مصنوعات می توانم جزئیات واضح را بدست آورم.

این نسخه که نسخه زیبایی از نمونه عکس های نجومی مک کارتی است، یکی دیگر از ادای احترام های او به یکی از اجرام آسمانی است. به عنوان یک عکاس نجومی، زندگی کاری او خیلی تحت تأثیر COVID-19 قرار نگرفته است. در حقیقت، به جز آتش سوزی های کالیفرنیا که دود آنها مانع دید می گردد، او مشکل دیگری نداشته است.

اگر می خواهید نسخه کامل 85 مگاپیکسلی عکس را آنالیز کنید، مک کارتی آن را در Patreon خود به اشتراک گذاشته است. در آنجا، نکات نجوم شناسی و نگاهی به پشت صحنه کارهای او را دریافت خواهید کرد.

بعضی از عکس های او را ببینید:

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1358

به "دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه" امتیاز دهید

2 کاربر به "دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود با کیفیت ترین عکس از ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید