دوره آموزشی اصول تشریفات و پذیرایی در کردستان برگزار گردید

به گزارش مجله ابوذریون، یک دوره آموزشی با عنوان اصول تشریفات و پذیرایی ویژه پرسنل دادگستری کردستان توسط اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان برگزار گردید.

دوره آموزشی اصول تشریفات و پذیرایی در کردستان برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان روز چهارشنبه 29 مردادماه 99 با اعلام این خبر گفت: این دوره در راستای آشنایی پرسنل دادگستری با اصول اولیه تشریفات و روش های نوین پذیرایی و همچنین نحوه برخورد با مهمانان در دو مرحله تئوری و عملی برگزار گردید.

او اضافه کرد: این دوره آموزشی به عنوان سومین دوره حضوری در سال 99 و بعد از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با شرکت 25 نفر از پرسنل خدماتی دادگستری کردستان اجرا شد که مورد استقبال شرکت کنندگان نهاده شد.

مرحله تئوری این دوره در محل دادگستری کردستان و مرحله عملی آن در محل هتل دنیا گردی سنندج توسط حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایهگذاری کردستان و مدرس دوره برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1316

به "دوره آموزشی اصول تشریفات و پذیرایی در کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی اصول تشریفات و پذیرایی در کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید