سفری کوتاه به دروسکینینکای لیتوانی ، گردش در لیتوانی

به گزارش مجله ابوذریون، دروسکینینکای یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای لیتوانی است. فضای آرام و ساکت این شهر، هتل ها و رستوران های تراز اول کافه ها و امکانات تفریحی اش موجب شده که محبوبیتی خاص بین گردشگران لیتوانی بدست بیاورد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بعضی از جاذبه های گردشگری لیتوانی، دیدنی های لیتوانی و فوق العاده ترین مجذوب کنندهیت های شهر بپردازیم با خبرنگاران همراه باشید.

سفری کوتاه به دروسکینینکای لیتوانی ، گردش در لیتوانی

1) The Joy of All Who Sorrow Church

این کلیسای کوچک یکی از معروف ترین کلیساهای ارتودوکس در شهر است که با کنتراست رنگ آبی تزئین شده و نمایی فوق العاده به شهر داده است. این کلیسا در سال 1865 ساخته شد. این بنای چوبی همیشه به وسیله گردشگران تورمسافرتی دروسکینینکای مورد بازدید قرار می گیرد.

2) Druskininkai Aqua Park

این منطقه به عنوان محبوب ترین سایت تفریحی خانواده شهر محسوب می گردد. هرآنچه که در تورمسافرتی خود به آن احتیاج دارید را در این منطقه در دسترس خواهید داشت. اقامت در این سایت به خصوص برای آن دسته از گردشگران توریک روزه که در سفر خود با خانواده و بچه هایشان همراه هستند توصیه می گردد. انواع رستوران ها، هتل فوق العاده و تفریحات مهیج این منطقه را بین گردشگران تورمسافرتی به محبوبیت رسانده است و یکی از برترین جاذبه های گردشگری لیتوانی و دیدنی های لیتوانی محسوب میشه.

3) Gruto Park

این منطقه یکی از جاذبه های طبیعی معروف حوالی شهر محسوب می گردد. شاید جالب باشد بدانید که این پارک تحت مالکیت یکی از معروف ترین مجموعه داران لیتوانی بوده و پس از خروج وی از منطقه بسیاری از مجسمه ها، تابلوهای نقاشی و آثار هنری ریز و درشت از این منطقه جمع آوری شده است. می توانید با ترتیب دادن تورطبیعت گردی از فضای آرام و زیبای ناحیه بهره ببرید. فاصله این پارک از شهر تنها 15 دقیقه است و یکی از محبوب ترین سایت های تفریحی شهر محسوب می گردد.

4) رستوران های شهر

پس از گذراندن یک روز شاد و بهره مندی از امکانات تفریحی و توریستی شهر ضروری است که با صرف غذا در یکی از برترین رستوران های دروسکینینکای به تورمسافرتی خود عطر و رنگ ببخشید. رستوران Toli Toli یکی از معروف ترین رستوران های ناحیه است و با ارائه منویی از غذاهای خلاقانه و محلی امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران توریک روزه دروسکینینکای قرار می دهد.

5) Vijuneles Park

این پارک در ناحیه جنوبی شهر واقع شده و فضایی فوق العاده زیبا را در اختیار گردشگران تورمسافرتی دروسکینینکای قرار می دهد. می توانید با اختصاص یک تورطبیعت گردی از منظره ها زیبای این پارک لذت ببرید، پیاده روی کوتاهی داشته باشید به عکاسی بپردازید و یا اینکه در تابستان ها تنی به آب زده از لحظه لحظه توریک روزه ی خود بهره ببرید.

6) Snow Arena

اگر از علاقه مندان به دنیای ورزش های زمستانی باشید می توانید در محیط فوق العاده این سایت برترین ها را تجربه کنید. این فضای سرپوشیده تلفیقی است از رستوران ، کافه و زمین اسکی. می توانید در دوره های آموزشی اسکی کوتاه مدت این استادیوم ثبت نام کنید و درس هایی ابتدایی از اسکی را فرا بگیرید. این محوطه به غیر از محیط سرپوشیده انواع محوطه های روباز تفریحی را نیز به گردشگران تورمسافرتی دروسکینینکای ارائه می دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2333

به "سفری کوتاه به دروسکینینکای لیتوانی ، گردش در لیتوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری کوتاه به دروسکینینکای لیتوانی ، گردش در لیتوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید