راهیابی فرزندان شب به جشنواره جیفونی ایتالیا

به گزارش مجله ابوذریون، تهران (پانا)- فیلم مستند فرزندان شب کاری از بهروز نورانی پور، محصول مشترکی از شبکه سحر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت.

راهیابی فرزندان شب به جشنواره جیفونی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، فیلم مستند فرزندان شب ساخته بهروز نورانی پور به بخش مسابقه پنجاهمین دوره جشنواره جیفونی ایتالیا راه یافت.

این جشنواره در پنجاهمین دوره از 6 تا 10 دی ماه 99 در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و فیلم مستند بلند فرزندان شب در بخش مسابقه مستند جشنواره شرکت خواهد نمود.

جشنواره فیلم جیفونی یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم و رویداد های سینمایی بچه ها و نوجوانان دنیا است که پنجاهمین دوره خود را در کشور ایتالیا خواهد گذراند.

مستند فرزندان شب زندگی نوجوانان پاکستانی است که ضمن گذراندن دوره آموزش ایدئولوژیک در مدارس مکتب دولت اسلامی، اغفال شده و در لوای داعش در سوریه تحت آموزش های کشتار انسانی در می آیند.

این مستند با مرور زندگی این بچه ها در مصاحبه با آنان که اینک در دوره اسارت در زندان به سر می برند، معصومیت بچه هاه همراه با خشونت آموزش دیده را به تصویر می کشد.

ظهور گروهک تروریستی داعش در منطقه و دنیا و جنایت های آنان و توجه دنیایان به این موضوع، محور محتوایی این مستند است.

از عوامل دیگر که در فراوری مستند فرزندان شب نقش داشته اند: بهروز باتمانی؛ تصویر بردار، فرهاد عسگری؛ صدابردار، لقمان سخنور؛ تدوینگر، صداگذار : مسلم رضوی، گوینده: اقدس بهزادی پور و آهنگساز: مسعود سخاوت دوست است .

مستند فرندان شب پیش از این در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حائز جایزه بهترین کارگردانی مستند بلند شد و در مهرماه گذشته در اولین اکران دنیای خود در بخش رسمی مسابقه مستند بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم بوسان BUSAN کره جنوبی نیز به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1485

به "راهیابی فرزندان شب به جشنواره جیفونی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی فرزندان شب به جشنواره جیفونی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید