سروش - رسن: تعویض بد با بدتر

به گزارش مجله ابوذریون، این روزها تعویض سروش و بشار حکم جابجایی بد و بدتر را داشته و هر بار یکی از این دو نفر نقش بد و دیگریبدتر را در ترکیب بازی می نماید که یکی از دلایل ضعف پرسپولیس در فاز حمله بوده است.

سروش - رسن: تعویض بد با بدتر

بشار رسن و سروش رفیعی در هر چهار بازی اخیر پرسپولیس با هم تعویض شده اند اما عجیب اینکه هیچکدام از آنها قادر به نیمکت نشین کردن دیگری نیستند و تا اینجا خواسته های برانکو را برآورده ننموده اند.

در بازی با استقلال خوزستان برانکو که از نمایش سروش مقابل فولاد ناراضی بود، بعد از سه بار حضور او در ترکیب ثابت، بیرونش گذاشت. اتفاقی که با توجه به علاقه برانکو به رفیعی عجیب بود اما میزان ناآمادگی او که خودش هم به آن اعتراف کرد، به حدی بود که برانکو راحت از شماره 7 گذشت و بشار رسن را مقابل آبی های خوزستان به میدان فرستاد. بشار اما در آن مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و در میانه نیمه دوم تعویض شد که البته طبیعی بود با حضور سروش ناآماده هم اتفاقی در زمین نیفتد.

در بازی با پدیده در جام حذفی برانکو از خیر بازی دادن به بشار گذشت و دوباره به سروش در ترکیب اصلی اطمینان کرد اما رفیعی آنقدر اشتباه داشت و ضعیف بود که مجبور شد بشار را به بازی بفرستد. با حضور بشار البته باز هم پرسپولیس در فاز حمله کاری از پیش نبرد و او در این دیدار هم نمایش بسیار ضعیفی ارائه کرد و حتی اگر پنالتی بدش را جزو بازی ضعیفش به حساب نیاوریم، به او نمره مردودی خواهیم داد.

در واقع این روزها تعویض سروش و بشار حکم جابجایی بد و بدتر را داشته و هر بار یکی از این دو نفر نقش بد و دیگریبدتر را در ترکیب بازی می نماید که یکی از دلایل ضعف پرسپولیس در فاز حمله بوده است.

در خصوص سروش رفیعی البته این نمایش های ضعیف تا حدودی قابل توجیه است. همه بر کیفیت و توانایی های او اذعان دارند اما سروش از ابتدای فصل خیلی کم در ترکیب فولاد بازی کرد و خیلی زود از این تیم جدا شد و مدت ها در هیچ مسابقه ای شرکت نداشت. پس تا حدی طبیعی است که فرم خوبی نداشته باشد اما بشار رسن از جام ملت های آسیا برگشت و عجیب است که بعد از ارائه بازی های نسبتا پیروز در آن تورنمنت، اینقدر افت نموده و بد بازی می نماید.

حالا سوال مان این است که با این نمایش های ناامیدکننده کدام یک از آنها در مسجدسلیمان در ترکیب اصلی بازی خواهد نمود؟ آیا ممکن است هر دو نیمکت نشین شوند؟

11 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 176

به "سروش - رسن: تعویض بد با بدتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش - رسن: تعویض بد با بدتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید