شهنازی: کوشش ما در اندونزی ابتدا حفظ صندلی دوره قبل و سپس ارتقای آن است

به گزارش مجله ابوذریون، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در بازی های آسیایی 2018 ابتدا کوشش می کنیم تا از صندلی خود در دوره قبل دفاع کنیم.

شهنازی: کوشش ما در اندونزی ابتدا حفظ صندلی دوره قبل و سپس ارتقای آن است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، در انتها نشست با روسای فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی گفت: با توجه به بزرگی کاروان اعزامی لازم بود هماهنگی نزدیکی با روسای فدراسیون ها داشته باشیم. زمانی که کاروان بزرگی به مسابقات اعزام می گردد نکات زیادی وجود دارد که باید مطرح و رعایت گردد. موضوعاتی در خصوص پرواز، اسکان، تدارکات و لباس ورزشکاران که در جلسه امروز به آنها پرداخته شد و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم دیدگاه های خود را در جمع روسا مطرح نمود و به سوالات روسا پاسخ داده شد.

وی اضافه کرد: یک کارگاه تخصصی با حضور سرپرست تیم های اعزامی به جاکارتا برگزار می کنیم تا با انتقال نکات به تیم ها به یک جمع بندی واحد برسیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک توضیح داد: خوشبختانه مشکل اقتصادی وجود ندارد و برای حمل تجهیزات هم با هواپیمایی ماهان هماهنگی شده و موضوعاتی هم که مربوط به آی دی کارت و ویزای ورزشکاران بوده شرح داده شده است.

شهنازی درخصوص پیش بینی تعداد مدال کاروان ایران در جاکارتا گفت: تعداد مدال یک موضوع و صندلی بحث دیگری است. باید به یاد داشته باشیم که میزبان مسابقات تغییراتی در بعضی از مواد داده، البته اندونزی هیچ گاه حریف ما نیست اما در این دوره با توجه به بحث میزبانی اش تغییراتی در رشته ها داده و باید این موضوع را در نظر بگیریم. با این شرایط کوشش ما ابتدا حفظ صندلی پنجمی دوره قبلی و سپس ارتقای آن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 540

به "شهنازی: کوشش ما در اندونزی ابتدا حفظ صندلی دوره قبل و سپس ارتقای آن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: کوشش ما در اندونزی ابتدا حفظ صندلی دوره قبل و سپس ارتقای آن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید