تور ارمنستان: صحبت های علی اف احساسی و به تحریک خبرنگار بوده ، بیشتر بازار ارمنستان در اختیار ترکیه است

به گزارش مجله ابوذریون، پاک آیین گفت:بخش خصوصی ترکیه قسمت اعظمی از بازار ارمنستان را در دست دارد و اگر آذربایجان اعتراضی داشته باشد باید به ترکیه وارد کند، نه جمهوری اسلامی.

تور ارمنستان: صحبت های علی اف احساسی و به تحریک خبرنگار بوده ، بیشتر بازار ارمنستان در اختیار ترکیه است

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

محسن پاک آیین سفیر سابق آذربایجان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری دانشجو پیرامون حواشی اخیر بین آذربایجان و ایران گفت: صحبت های الهام علی اف احساسی و به تحریک خبرنگار آناتولی بوده است زیرا خبرگزاری آناتولی همیشه در پی این بوده که روابط ایران و آذربایجان را خدشه دار کند.

وی اضافه نمود: ما اجازه نخواهیم داد کسی مرز های ژئوپلیتیکی که ایران با کشورهای مختلف جهان را تغییر دهد.

پاک آیین درباره دستگیری رانندگان ایرانی به وسیله دولت آذربایجان گفت: دستگیری رانندگان ایرانی در مرز آذربایجان و ارمنستان برای ایران قابل قبول نیست و این باعث می گردد که روابط حسنه دو کشور به مشکل بخورد.رانندگان ایرانی متعلق به یک شرکت خصوصی هستند و از سوی دولت نبودند اما با این حال دولت جمهوری اسلامی پیش تر به این شرکت گوش زد نموده بود تا رانندگان خود را بدون مناسبات قانونی به خاک آذربایجان نفرستند.این درحالیست که بخش خصوصی ترکیه قسمت اعظمی از بازار آذربایجان را در دست دارد و اگر آذربایجان اعتراضی داشته باشد باید به ترکیه وارد کند و نه جمهوری اسلامی.

سفیر سابق آذربایجان پیرامون رزمایش اخیر ایران در نزدیکی مرز آذربایجان گفت:رزمایش ایران در مرز خودش مسلم است زیرا هر کشوری این حق را دارد و ایران خاطرنشان کرد که این رزمایش هیچ تهدیدی علیه کشور خاصی نیست.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور ارمنستان: صحبت های علی اف احساسی و به تحریک خبرنگار بوده ، بیشتر بازار ارمنستان در اختیار ترکیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: صحبت های علی اف احساسی و به تحریک خبرنگار بوده ، بیشتر بازار ارمنستان در اختیار ترکیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید