عرضه بازی Lost Records عقب افتاد تا با Life is Strange تازه تلاقی نکند

به گزارش مجله ابوذریون، بازی Lost Records: Bloom & Rage محصول استودیوی دونت ناد (Dont Nod) که ساخت دو بازی از سری لایف ایز استرنج (Life is Strange) را در کارنامه دارد، حال به تاریخ نامعلومی از سال 2025 موکول شده است.

عرضه بازی Lost Records عقب افتاد تا با Life is Strange تازه تلاقی نکند

این تاخیر به خاطر ایجاد یک فاصله معین از بازه انتشار بازی Life Is Strange: Double Exposure محصول استودیوی دک ناین گیمز (Deck Nine Games) لحاظ شده است. استودیوی دونت ناد اخیرا در یک بیانیه مطبوعاتی گفت تاریخ انتشار بازی نو آن ها از اواخر 2024 به اوایل 2025 موکول شده است.

اسکار گیلبرت؛ رئیس استودیوی دونت ناد اظهار کرد: ما از این موضوع اطلاع داریم که بسیاری از هواداران مان مشتاقانه منتظر تجربه این بازی (لاست رکوردز) و همین طور نسخه بعدی Life is Strange که اخیرا معرفی گردید هستند. پس بیایید به هر دوی این عناوین، فضایی که به آن احتیاج دارند را بدهیم تا بازیکنان مان در این جامعه بزرگی که ساخته ایم بتوانند از آن ها لذت ببرند. ما شدیدا معتقدیم که انتظار برای Lost Records: Bloom & Rage ارزش اش را خواهد داشت. ما مشتقایم تا این ماجراجویی نو را به اشتراک بگذاریم؛ ماجراجویی ای که امیدواریم تبدیل به فصل به یادماندنی دیگری در دنیای استودیوی دونت ناد گردد.

به نظر می رسد بازی Lost Records: Bloom & Rage از همان ساختار روایی و داستان گویی سری بازی های لایف ایز استرنج بهره ببرد. این اثر به عنوان اولین بازی از دنیای لاست رکوردز توصیف می گردد و قصه آن در دو بازه زمانی در جریان است. اولین بخش داستان لاست رکوردز در سال 1995 جریان دارد. جایی که چند دوست دبیرستانی به نام های سوان (Swann)، نورا (Nora)، آتوم (Autumn) و کت (Kat) تصمیم می گیرند تا یک تابستان جادویی برای خود رقم بزنند. این موضوع حتی در تریلر بازی هم مشهود است و در نمایش کوتاهی که از بازی دیدیم، شاهد حس نوستالژی و حس و حال دهه 90 میلادی بودیم. بازه زمانی دوم این بازی ما را به 27 سال بعد می برد. جایی که این گروه 4 نفره دور هم جمع می شوند تا با راز تاریکی که مدت ها پیش دفن نموده بودند روبه رو شوند؛ رازی که آن ها هرگز از آن سخن نگفته بودند.

بازی Lost Records: Bloom & Rage محصول استودیوی دونت ناد در ابتدا برای انتشار در اواخر سال 2024 برنامه ریزی شده بود. در حال حاضر اما تاریخ عرضه بازی به اوایل سال 2025 موکول شده است. بازی Life is Strange: Double Exposure هم قرار است در تاریخ 29 اکتبر 2024 (8 آبان 1403) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1403 بروزرسانی: 12 تیر 1403 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2458

به "عرضه بازی Lost Records عقب افتاد تا با Life is Strange تازه تلاقی نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Lost Records عقب افتاد تا با Life is Strange تازه تلاقی نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید