نسخه کامپیوتر Death Stranding تابستان سال آینده عرضه می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، کم و بیش از این موضوع خبر داشتیم، ولی تا به امروز رسما چیزی از وجود نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding نشنیده بودیم. ساعتی پیش، استودیوی بازی سازی کوجیما پروداکشنز رسما از عرضه بازی Death Stranding روی کامپیوتر اطلاع داد. طبق گفته این استودیوی بازی سازی، نسخه کامپیوتر این بازی اوایل تابستان سال آینده عرضه خواهد شد.

نسخه کامپیوتر Death Stranding تابستان سال آینده عرضه می گردد

ده روز تا عرضه بازی Death Stranding روی پلی استیشن 4 باقی است و تصور نمی کردیم تهیه کننده این بازی یعنی سونی، به این زودی ها اجازه رونمایی نسخه کامپیوتر آن را صادر کند. با این حال، ساعتی پیش حساب کاربری رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز در توییتر، با انتشار توییت زیر وجود نسخه کامپیوتر بازی Death Stranding را تایید و زمان عرضه آن را معین کرد. در این توییت آمده است:

از شما به خاطر حمایت از دث استرندینگ تشکر می کنیم. بازی دث استرندینگ در روز هشتم نوامبر روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. هم چنین، کوجیما پروداکشنز با خوشحالی اعلام می نماید که دث استرندینگ در اوایل تابستان 2020 به کامپیوتر خواهد آمد.

بازی Death Stranding، جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما، کارگردان افسانه ای مجموعه بازی های متال گیر است. هیدئو کوجیما که در سال 2015 و پس از ساخت بازی فانتوم پین از کونامی جدا شده بود، استودیویی جدید در همان سال تاسیس کرد و بازی Death Stranding اولین ساخته این استودیو محسوب می گردد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این بازی، تریلر رونمایی تاریخ انتشار آن را ببینید یا مجموعه مقالات دث استرندینگ را بخوانید.

بازی دث استرندینگ در روز 18 آبان روی پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

ببینید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 615

به "نسخه کامپیوتر Death Stranding تابستان سال آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر Death Stranding تابستان سال آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید