عرضه Dreams به صورت آزمایشی تا چند ماه دیگر

به گزارش مجله ابوذریون، سونی خبر داده است که می خواهد بازی Dreams را در قالب نسخه ای آزمایشی و با قیمتی پایین تر عرضه کند. این نسخه که در واقع Early Access بازی محسوب می گردد، ابزارها و محتوای کمتری نسبت به نسخه نهایی خواهد داشت، ولی از آن طرف هم 30 دلار قیمت گذاری شده است. طبق گفته سونی، نسخه Early Access بازی Dreams به تعداد و در مدت زمان محدود عرضه خواهد شد.

عرضه Dreams به صورت آزمایشی تا چند ماه دیگر

بازی Dreams، که رونمایی از آن به بیش از پنج سال پیش باز می گردد، هنوز هم عرضه نشده است و حتی تاریخ انتشار مشخصی ندارد. با این حال، در ماه گذشته شاهد عرضه نسخه بتا این بازی برای تعدادی از گیمرها بودیم. تصور می کردیم که استودیوی سازنده Dreams یعنی شرکت مدیا مولکول (Media Molecule) بخواهد پس از این بتا، بازی را به زودی عرضه کند، ولی ظاهرا تا عرضه نهایی بازی زمان زیادی باقی است.

طبق گفته سازندگان Dreams، نسخه Early Access بازی به درد افرادی می خورد که قصد طراحی و ساخت مراحل مختلف را در بازی دارند؛ طوری که در وبلاگ پلی استیشن گفته شده اتست که آن ها نیازمند افرادی هستند تا در دنیای Dreams آغاز به ساخت و ساز نمایند و به ساخت محتوای بیشتر و هم چنین پیشرفت بازی یاری نمایند.

تاکید شده است که نسخه Early Access بازی Dreams برای کسانی که می خواهند فقط بازی نمایند، عرضه نمی گردد و بهتر است این افراد نسخه Early Access را خریداری ننمایند.

کسانی که نسخه بتا بازی Dreams را در اختیار داشته اند، در نسخه Early Access می توانند به ساخته های خود دسترسی داشته باشند.

استودیوی بازی سازی مدیا مولکول می گوید که دوره Early Access به آن ها اجازه می دهد تا نه تنها ابزارهای بازی Dreams را پیشرفت دهند، بلکه برای زمان عرضه بازی محتوای کافی داشته باشند.

در ادامه تریلر جدید و تصاویری از Dreams را برای تان قرار داده ایم.

منبع: پلی استیشن بلاگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 174

به "عرضه Dreams به صورت آزمایشی تا چند ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Dreams به صورت آزمایشی تا چند ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید