فرانسه: ایران در مذاکرات پیش رو رویکرد سازنده ای داشته باشد

به گزارش مجله ابوذریون، وزیر خارجه فرانسه گفت این کشور از ایران می خواهد در مذاکرات آینده رویکرد سیاسی سازنده ای در راستای آمادگی به منظور تعهد کامل به برجام اتخاذ کند.

فرانسه: ایران در مذاکرات پیش رو رویکرد سازنده ای داشته باشد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه امروز شنبه در تماس با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود درباره مذاکرات آینده اعضای کمیسیون مشترک در وین بیان کرد: ایران نباید هیچ عدول جدیدی از توافق هسته ای انجام دهد که امکان به خطر انداختن فرایند فعلی مذاکرات را در بر داشته باشد.

وی اضافه نمود: از ایران می خواهیم رویکرد سیاسی سازنده ای در مذاکرات آینده، در راستای آمادگی برای تعهد کامل به برجام داشته باشد.

لودریان با بیان اینکه این هدف همه طرف های برجام از جمله آمریکا است، مدعی شد که فرانسه در فرآیند مذاکرات عملگرا و مطالبه گر خواهد بود.

بنابر اعلام سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ادامه نشست کمیسیون مشترک برجام قرار شد به صورت حضوری روز سه شنبه در وین برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1685

به "فرانسه: ایران در مذاکرات پیش رو رویکرد سازنده ای داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه: ایران در مذاکرات پیش رو رویکرد سازنده ای داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید