قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل بازرسی استانداری چهارمحال وبختیاری با اشاره به برطرف بی نظمی در عرضه محصولات بهداشتی در پی شیوع کرونا، گفت: برای قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی و شوینده نظارت بر این مسئله تشدید و مقدمات عرضه مستقیم از واحدهای تولیدی به دست مصرف کننده از سوی سازمان صمت فراهم شد.

قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی

مهدی شهبازی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد بازرسی از اصناف در چهارمحال و بختیاری در پی شیوع کرونا ویروس، اظهار کرد: خوشبختانه بازار از یک ثبات نسبی برخوردار است و با اصناف متخلف در زمینه گرانفروشی و کم فروشی اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برخورد لازم اجرا شده است.

سرپرست اداره کل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به بعضی از تخلفات اجرا شده در عرضه مواد شوینده و ضدعفونی نماینده، شرح داد: این مسئله در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس و بالا رفتن تقاضا از سوی مردم برای خرید این محصولات به وجود آمده بود.

وی ادامه داد: به همین منظور برای قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی و شوینده نظارت بر این مسئله تشدید و مقدمات عرضه مستقیم از واحدهای تولیدی به دست مصرف نماینده از سوی سازمان صمت فراهم شد و خوشبختانه بی نظمی روزهای ابتدایی شیوع کرونا در عرضه مواد بهداشتی برطرف شد، در حال حاضر مسئله ای در رابطه با عرضه این محصولات در سطح اصناف و داروخانه ها وجود ندارد.

شهبازی اعلام کرد: اصنافی که فعالیت آن ها در شرایط فعلی ضرورت ندارد تا انتها تعطیلات نوروزی تعطیل هستند، مردم می توانند تخلفات در این زمینه را با شماره تماس 124 به سازمان صمت و یا تعزیزات حکومتی گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1013

به "قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع شدن دست واسطه در عرضه محصولات بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید