مقاومت افراط گرایان در برابر عملیات ارتش فرانسه و اقتصادی

به گزارش مجله ابوذریون، خبرگزاری خبرنگاران- پس از خاتمه عملیات ارتش فرانسه و اقتصادی، افراط گرایان به دو پادگان ارتش اقتصادی حمله و طی آن شش نفر کشتند.

مقاومت افراط گرایان در برابر عملیات ارتش فرانسه و اقتصادی

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، عملیات مشترک ارتش فرانسه و اقتصادی علیه افراط گرایان در مرکز این کشور آفریقایی، به دلیل مقاومت نیرو های تکفیری با مشکلاتی روبرو شد. عملیات مشترک طولانی فرانسه - اقتصادی علیه افراط گرایان در بیستم ژانویه در مرکز اقتصادی به خاتمه رسید.

این عملیات بین 2 تا 20 ژانویه در منطقه ای تعیین در مرکز اقتصادی که پناهگاه افراط گرایان قلمداد می گردد، انجام گرفت. ارتش های فرانسه، اقتصادی وبورکینافاسو در این عملیات شرکت کردند. این عملیات در شرایطی انجام گرفت که 5 نظامی فرانسوی در این منطقه بین 28 دسامبر و 2 ژانویه - اولین روز از این عملیات - کشته شده بودند. در این روز، دو نظامی فرانسوی در مناکا کشته شدند.

این عملیات بسیار پیچیده بود با مشکلاتی از جمله مقاومت افراط گرایان همراه بود. این افراط گرایان بسیار قدرتمند هستند و کاروان مشترکی از نیرو های مینوسما (سازمان ملل) و برخان توسط یک عامل انتحاری مورد حمله نهاده شد. اگر یک زره پوش ارتش فرانسه مانع نشده بود، عامل انتحاری به خودرو های ارتش اقتصادی رسیده بود و خسارات سنگینی به بار می آمد. اما به هر حال شماری از نظامیان فرانسوی به دلیل تعقیب این عامل انتحاری زخمی شدند. پس از خاتمه عملیات، افراط گرایان به دو پادگان ارتش اقتصادی حمله کردند که طی آن شش نفر کشته شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1559

به "مقاومت افراط گرایان در برابر عملیات ارتش فرانسه و اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت افراط گرایان در برابر عملیات ارتش فرانسه و اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید