میررحیمی: هنوز وضعیت زنان کماندار اعزامی به چین معین نیست

به گزارش مجله ابوذریون، سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: کمانداران ریکرو اعزامی به شانگهای چین بعد از انجام رکوردگیری از میلاد وزیری و عرفان ارژنگی پور، اعلام خواهد شد.

میررحیمی: هنوز وضعیت زنان کماندار اعزامی به چین معین نیست

مجید میر رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره کمانداران ریکرو اعزامی به شانگهای چین اظهار کرد: در حال حاضر نفرات اعزامی به چین معین است، اما با توجه به اینکه میلاد وزیری و عرفان ارژنگی پور که از کمانداران حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا بودند و درخواست رکوردگیری برای حضور در تیم ملی داشتند، شعبانی بهار موافقت کردند که این دو کماندار طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 فروردین در سایت تیروکمان رکورد بزنند که اگر رکورد آنها مورد تأیید کادر فنی بود به تیم ملی دعوت خواهند شد و سپس از بین صادق اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی و صادق کبودانی که نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند، 4 نفر راهی شانگهای چین می شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا 4 کماندار اعزامی به چین نفرات اعزامی به جهانی هلند را نیز تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت: بعد از انتها مرحله دوم جام جهانی شانگهای چین و ارزیابی رکورد کمانداران شرکت کننده در این تورنمنت 6 کماندار (3 کماندار زن و 3 کماندار مرد) برای جهانی هلند که خرداد برگزار می گردد، گزینش خواهند شد.

سرمربی تیم ریکرو همچنین در مورد وضعیت زنان نیز اضافه نمود: در حال حاضر زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی در اردوی آمادگی بسر می برند که البته هنوز وضعیت زنان کماندار برای اعزام به چین معین نیست و بستگی به بودجه فدراسیون دارد. حتی این امکان وجود دارد که در صورت نبود اعتبارات لازم به جای هشت کماندار با شش کماندار در این مسابقات شرکت کنیم.

با تور چین همراه باشید

مجید میر رحیمی در ارزیابی از وضعیت کمانداران گفت: شرایط و رکورد کمانداران با توجه به برنامه ریزی اجرا شده راضی کننده و ایده ال است و مشکل خاصی وجود ندارد. در حال حاضر نیز اردوی کمانداران که از 11 فروردین آغاز شده تا 27 فروردین ادامه دارد و اوایل اردیبهشت برای برپایی اردوی 10 روزه به گوانجو چین می رویم و سپس 16 اردیبهشت برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین می رویم.

وی در انتها پیرامون این پرسش که پیش بینی شما از نتایج کمانداران در جام جهانی شانگهای چین چیست؟ اعلام نمود: مسابقات در سطح جهانی است و پیش بینی اینکه به چه نتایجی در چین دست پیدا خواهیم کرد کار راحتی نیست، اما تلاشمان بر این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 164

به "میررحیمی: هنوز وضعیت زنان کماندار اعزامی به چین معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میررحیمی: هنوز وضعیت زنان کماندار اعزامی به چین معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید