میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

به گزارش مجله ابوذریون، میسلار واتر یکی از محصولات مراقبت از پوست است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است. این روزها بیشتر افراد برای تمیز کردن صورت و پاک کردن آلودگی ها از روی آن، میسلار واتر را انتخاب می نمایند و این محبوبیت بی علت نیست. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص میسلار واتر و مزایایی که برای پوست دارد بیشتر بخوانید.

میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

میسلار واتر چیست؟

شاید در چند سال اخیر نام میسلار واتر را در شبکه های اجتماعی زیاد شنیده باشید. اگر دنبال نماینده سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای زیبایی باشید، حتما در بین محصولات آرایشی و بهداشتی که معرفی می نمایند، میسلار واتر را دیده اید. اگر اهل روتین های مراقبت از پوست هستید، میسلار واتر محصولی است که باید داشته باشید و از مزایای متعدد آن برای تمیز کردن صورت بهره ببرید.

میسلار واترها شوینده هایی بسیار ملایم هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. این محصول غیر از تمیز کردن پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی، باعث آبرسانی هم می گردد و یکی از محصولاتی است که لایق این همه تعریف و تمجید است.

میسلار واتر نوعی پاک نماینده صورت است که مولکول های سورفکتانت معلق دارد که به طور طبیعی با هم جمع می شوند و میسل ها را تشکیل می دهند. میسل ها ناخالصی ها و سایر آلودگی ها را جذب می نمایند تا به تمیز کردن سطح پوست یاری نمایند. میسلار واترها دارای عناصر آبرسانی مانند گلیسیرین هستند.

هنگامی که میسلار واتر را به صورت می زنید و با دستمالی صورت را پاک می کنید، میسل ها آلودگی و به جامانده محصولات آرایشی را از روی پوست پاک می نمایند، در حالی که با یاری عناصر آبرسان، پوست را کاملا مرطوب می نمایند.

منشا پیدایش و فراوری این محصول، شهر پاریس بود؛ جایی که آب برای پوست، ناملایم بود و باعث ایجاد جوش در بین ساکنان آن می شد. از آنجاکه میسلار واتر احتیاجی به آبکشی ندارد، به عنوان یک روش راحت و موثر برای پاک کردن آرایش و پاک کردن آلودگی ها بدون احتیاج به آب لوله کشی عمل می نماید.

این محصول عالی برای زمانی مناسب است که پس از یک شب بیرون رفتن یا یک روز طولانی در محل کار، حسابی خسته شده اید تا جایی که نمی توانید صورت خود را بشویید. علاوه بر این، در سفر اگر فکر می کنید ممکن است به آب دسترسی نداشته باشید، از میسلار واتر می توانید برای تمیز کردن پوست صورت بهره ببرید.

البته این روزها میسلار واترها فراتر از شوینده صورت هستند. آن ها را می توانید به عنوان آب رسان های قوی بهره ببرید و بعضی از مدل ها، ترکیباتی برای جوان سازی و افزایش طراوت پوست دارند.

  • چگونه در مسافرت روتین مراقبت از پوست را رعایت کنیم؟

مزایای استفاده از میسلار واتر

میسلار واتر یک محصول مراقبتی چند منظوره است. به همین علت است که آرایشگران، علاقه مندان به دنیای آرایش و زیبایی و متخصصان پوست از آن استقبال نموده اند. مزایای زیر باعث شده که میسلار واتر محصولی محبوب برای همه کسانی باشد که به زیبایی و مراقبت از پوست خود اهمیت می دهند.

1. آبرسانی به پوست

میسلار واترها عناصر آبرسان از جمله گلیسیرین دارند. با استفاده از این محصول، پوست شما رطوبت را درون خودش حفظ می نماید. گلیسیرین نقش مهمی در بازیابی رطوبت پوست به خصوص در پوست تحریک شده دارد. علاوه بر این، میسلار واتر حاوی سورفکتانت های بسیار ملایم است که باعث خشکی و تحریک پوست نمی شوند و به آن آسیبی نمی زنند.

مهم ترین مزیت استفاده از میسلار واتر تمیز کردن پوست بدون ایجاد خشکی است.

2. مناسب برای همه انواع پوست

محصولات بسیار کمی وجود دارند که برای تمام انواع پوست مناسب باشند. فرقی نمی نماید که پوست خشک، چرب یا حساس داشته باشید. میسلار واتر از مواد اولیه بسیار ملایم و آبرسان فراوری می گردد که برای تمام انواع پوست مناسب است؛ حتی پوست های بسیار خشک و پوست حساس.

میسلار واتر پاک نماینده های قوی ندارد و باعث خشکی پوست نمی گردد. بعد از استفاده از این محصول، کشیدگی پوست، پوسته پوسته شدن و خارش پوست را تجربه نمی کنید. این محصول هیچ مسئله ای برای سد طبیعی پوست برای حفاظت از رطوبت، ایجاد نمی نماید.

اگر پوست چرب دارید، میسلار واتر یک شوینده عالی برای شما است. برای اینکه پوستتان حسابی تمیز گردد و در عین حال، برای ترشح چربی بیشتر تحریک نگردد، ابتدا صورت را بشویید و بعد با دستمال یا پنبه که با مقداری میسلار واتر آغشته نموده اید صورت را پاک کنید.

یکی دیگر از مزایای میسلار واتر، تنظیم سطح pH پوست است.

3. قابل حمل و کاربردی

میسلار واترها در بطری هایی بسته بندی می شوند که حمل ونقل و استفاده از آن ها بسیار راحت است. به همین علت برترین گزینه برای سفر هستند و حتی می توانید آن را همراه خودتان ببرید تا در هر جایی که لازم بود، به آن دسترسی داشته باشید. مثلا اگر ساعات کاری طولانی دارید می توانید آن را در کیف خود به محل کار ببرید و بین روز، صورت خود را با آن پاک کنید تا ظاهری سرزنده تر و شاداب تر در محل کار داشته باشید.

در باشگاه می توانید عرق صورت را با میسلار واتر تمیز کنید تا به خانه برگردید و حمام کنید. برای تجدید کرم ضدآفتاب هم می توانید ابتدا به جامانده کرم قبلی را با میسلار واتر تمیز کنید و دوباره کرم بزنید.

این محصول چندکاره می تواند بار سفر شما را حسابی سبک تر کند و جایگزین چند محصول مختلف در کیف لوازم آرایشی شما گردد. از این محصول می توانید به جای شوینده صورت و پاک نماینده آرایش بهره ببرید. برای سفر یا طبیعت گردی یا هر موقعیتی که در آن به آب لوله کشی دسترسی ندارید، میسلار واتر، راه گشا است و با یاری این محصول، همواره پوستی تمیز و شاداب خواهید داشت.

تنها چیزی احتیاج دارید یک بطری میسلار واتر و مقداری پنبه است تا هر جایی که لازم بود، پوست را تمیز کنید.

میسلار واتر در برابر تونر؛ چه فرقی با هم دارند؟

اگر از دنبال نمایندگان صفحات آرایشی در شبکه های اجتماعی باشید، احتمالا با روتین های پوستی آشنایی دارید. در این روتین های پوستی معمولا نام میسلار واتر و تونر دیده می گردد. احتمالا برای شما سوال شده که تونر و میسلار واتر چه تفاوتی با هم دارند. و اگر قرار باشد یک محصول را بخریم، کدام بهتر است؟

تونر محصولی است که کاربردهای متعددی دارد و فراتر از یک آبرسان و تمیزنماینده صورت است. درواقع اگر محصولی می خواهید که کارهایی فراتر از آبرسانی و پاک نمایندگی ملایم انجام دهد، تونر را انتخاب کنید.

تونرها هر گونه اثر از پاک نماینده های صورت و سایر مواد زائد سرسخت را از بین می برند تا فرایند روتین پاکسازی را تکمیل نمایند. در واقع قدرت پاک نمایندگی آن ها بیشتر است و برای پوست های حساس، ناملایم تر هستند. بر خلاف میسلار واتر، بعضی از تونرها حاوی ترکیبات قابض هستند که با باکتری ها مبارزه می نمایند، منافذ باز پوست را کوچک تر می نمایند و چربی پوست را کنترل می نمایند. علاوه بر این، این محصول سطح pH پوست را متعادل می نماید و آن را برای مرحله بعدی روتین مراقبت از پوست آماده می نماید. تمیزی سطح پوست با یاری تونر، اطمینان می دهد که محصولات مراقبتی که در مرحله بعد روتین خود استفاده می کنید، بهتر جذب می شوند.

از میسلار واتر می توانید برای پاکسازی صورت بدون استفاده از آب بهره ببرید. میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چندمنظوره است که آرایش، چربی و سایر آلودگی های روی پوست را بدون خشک کردن آن، پاک می نماید. فرمولاسیون سبک این محصول، باعث شده که برای تمام انواع پوست حتی پوست های حساس قابل استفاده باشد.

در روتین مراقبت پوستی خود می توانید از میسلار واتر قبل از استفاده از سرم ها و مرطوب نماینده ها بهره ببرید.

  • ترتیب درست استفاده از محصولات در روتین پوستی چگونه است؟

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

یکی از دلایل محبوبیت این محصول، راحتی در استفاده است. برای استفاده از آن، روش زیر را دنبال کنید:

  • مقداری پنبه بردارید و به مقدار کافی میسلار واتر روی آن بریزید. این مایع، جذب پنبه می گردد.
  • پنبه آغشته به محصول را به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا به جامانده محصولات آرایشی، چربی، آلودگی و گردوغبار از روی صورت پاک گردد.
  • این محصول احتیاجی به آب کشیدن ندارد.
  • دقت کنید که به مقدار کافی از محصول رو پنبه بریزید.
  • پنبه را از سمت داخل به سمت بیرون صورت و از پایین به بالا روی پوست ماساژ دهید.

جمع بندی

میسلار واتر یکی از محصولات آرایشی و مراقبتی پوست و بسیار پرطرفدار است. این محصول به خاطر کاربری آسان، چندمنظوره بودن و راحتی در حمل ونقل محبوب شده است. میسلار واتر غیر از تمیز کردن پوست، آن را حسابی آبرسانی می نماید و مانع از خشک شدن پوست می گردد. هر نوع پوستی که داشته باشید می توانید با خیال راحت از این محصول بهره ببرید.

منبع: Garnier

منبع: دیجی استایل
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2241

به "میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میسلار واتر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید