نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه ترین نوع عرضه کتاب است

به گزارش مجله ابوذریون، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، با اشاره به اینکه کرونا و محدودیت های ناشی از آن به رغم خسارت ها و مسائل فراوان، مزایایی نیز داشته است، اظهار داشت: برگزاری فعالیت های فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب به صورت مجازی از آثار مثبت شیوع کرونا است.

نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه ترین نوع عرضه کتاب است

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی موجب ایجاد عدالت در ارائه کتاب به مخاطبان در سراسر کشور شده است، اظهار کرد: با مجازی شدن نمایشگاه کتاب از یک سو مشکل تردد به تهران و سختی های فراوان آن برطرف شده و از سوی دیگر باعث می شود تا مردم اقصی نقاط کشور از شهرها و روستاهای دورافتاده به راحتی بتوانند از این نمایشگاه از طریق فضای مجازی دیدن و کتاب های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فلاح با اشاره به اینکه با همکاری شرکت پست کتاب های خریداری شده درب منزل به متقاضیان تحویل داده می شود، شرح داد: قشرهای مختلف مردم می توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir به راحتی کتاب ها و ناشران را مشاهده و اقدام به خرید کتاب نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سمنان در دوره های قبلی به رغم جمعیت کم از استان های پیشتاز در خرید کتاب بوده است، ابراز امیدواری کرد در این دوره نیز این رکورد حفظ شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2178

به "نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه ترین نوع عرضه کتاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی کتاب عادلانه ترین نوع عرضه کتاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید