هکرهای ناشناس اندونزی وبسایت های استرالیا را هک کردند

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: یک گروه ناشناس از هکرهای اندونزی ادعا کردند که در پاسخ به جاسوسی دولت استرالیا از این کشور، بیش از 170 وبسایت استرالیایی را هک نموده اند.

هکرهای ناشناس اندونزی وبسایت های استرالیا را هک کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ یک گروه فعال از هکرهای اندونزی در توییتر نوشت، صدها وبسایت استرالیایی مورد حمله هکرهای اندونزی قرار گرفته است. تعدادی زیادی از شرکت های کوچک تجاری استرالیایی که در فضای مجازی با دامنه ای یو مشغول به فعالیت بوده اند مورد این حمله هکری قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش در وبسایت های هک شده شرکت های استرالیایی این پیغام درج شده است: جاسوسی بر ضد اندونزی را متوقف کنید.به نظر می رسد هکرهای اندونزی این وبسایت های استرالیایی را به صورت تصادفی انتخاب نموده اند. انتشار اسناد و مدارک مربوط به مشارکت دولت استرالیا در برنامه جاسوسی آمریکا در جاکارتا موجب تشدید تنش های سیاسی در روابط اندونزی و استرالیا شده است.

سفارتخانه های استرالیا و همچنین سفارتخانه ها و کنسولگری های چین مورد جاسوسی دستگاه های اطلاعاتی استرالیا و آمریکا قرار گرفته است و مقام های جاکارتا و پکن خواهان شرح روشن مقام های واشنگتن و کانبرا در این خصوص شده اند.

روز گذشته روزنامه گاردین به نقل از اسناد فاش شده توسط ادوارد اسنودن پیمانکار سابق اطلاعاتی آمریکا نوشت، آمریکا و استرالیا در جریان کنفرانس تغییرات آب و هوایی که سال 2007 در جزیره بالی اندونزی برگزار شده، از مقام های امنیتی این کشور جاسوسی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 350

به "هکرهای ناشناس اندونزی وبسایت های استرالیا را هک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکرهای ناشناس اندونزی وبسایت های استرالیا را هک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید