وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، سید محمد حسینی گفت: امیدواریم به زودی سه وزارتخانه صمت، جهاد کشاورزی و بعلاوه وزارتخانه تازه تاسیس بازرگانی وزرای خود را با رای اعتماد مجلس بشناسند و با قدرت کار خود را آغاز نمایند.

وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می گردد

به گزارش تسنیم؛ وی اضافه نمود: دولت سیزدهم در شرایط خیلی سخت کار را تحویل گرفته است و با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم کوشش می نماید.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اضافه نمود: دولت سیزدهم یک روز بعد از تشکیل هیات دولت سفر استانی خود را شروع و به خوزستان که در آن مقطع با مشکل های زیادی روبرو بود، سفر کرد.

وی گفت: دولت برای حل مشکل مردم در یک سال اول فعالیت خود به تمام استان ها سفر نموده است و برای نظارت بر فرآیند اجرای مصوبات سفر های استانی دور دوم هم شروع شد.

دولت سیزدهم تحول گرا است

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: دولت سیزدهم بسیاری از ناترازی های عملکرد گذشته را جبران نموده و در مسیر تحول گرایی حرکت می نماید.

وی اعلام کرد: دولت در ابتدای کار خود در حوزه برق 15 هزار مگاوات ناترازی برق داشت که نیمی از این کمبود را جبران نموده است.

حسینی افزود: دولت در حوزه سیاست خارجی 436 سند و تفاهم نامه با کشور های مختلف امضا نموده است که نیمی از این سند ها مالی و بقیه فرهنگی و ورزشی می باشند.

وی گفت: رییس جمهور هفته آینده به چند کشور آمریکای لاتین سفر خواهد نمود و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم تداوم خواهد داشت.

معاون امور مجلس رییس جمهور اعلام کرد: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و با اینکه کشور 10 سال با خشکسالی دست و پنجه نرم می نماید، ولی خدمات رسانی برای حل این مشکل ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2399

به "وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید