ویلا 1 - 0 آرسنال؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!

به گزارش مجله ابوذریون، آرسنال یا یک گل در خانه آستون ویلا مقابل این تیم باخت.

ویلا 1 - 0 آرسنال؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!

جهت دریافت خدمات طراحی خانه باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرسنال که چند شب قبل در دیداری عجیب و پرحاشیه مغلوب ولورهمپتون شده بود، امروز نیز مقابل آستون ویلا با یک گل مغلوب شد تا شرایط این تیم برای کسب سهمیه اروپایی دشوارتر از قبل گردد.

آستون ویلا بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه سوم به گل اول دست یافت. روی تعلل سدریک سوارس، ارسال ترائوره در محوطه با واتکینز رسید و او با ضربه ای دقیق پیروز شد دروازه توپچی ها را باز کند.

در ادامه آرسنال کوشش زیادی برای جبران داشت و در دقیقه 27 و روی ضربه ایستگاهی گرانیت ژاکا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن توسط مارتینز مهار شد.

در اواخر نیمه اول نیکلاس په په در دو صحنه متوالی موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی تیمش داشت، اما ضربه اول او به مدافع ویلا برخورد کرد و ضربه دوم نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول کم هیجان در نهایت با گل دقایق ابتدایی آستون ویلا به سود این تیم تمام گردد.

در دقیقه 48 و روی پاس مک گین بود که بارکلی فرصت داشت گل دوم ویلا را نیز وارد دروازه آرسنال بکند، اما ضربه این بازیکن با واکنش رایان همراه شد. دقایقی بعد این بار خود مک گین از فاصله ای قابل توجه و با ضربه ای محکم دروازه آرسنال را تهدید کرد، اما این بار نیز رایان هوشیار بود و پیروز به مهار این ضربه شد.

در دقیقه 68 نیکلاس په په با یک ضربه زمینی و دقیق تا آستانه باز کردن دروازه آستون ویلا نیز پیش رفت، اما ضربه این بازیکن را مارتینز به خوبی و با پای خود مهار کرد.

در دقیقه 79 جک گرلیش با حرکت از سمت چپ می توانست گل دوم ویلا را به ثمر برساند، اما رایان ابتدا روی ضربه او و در ریباند موقعیت واتکینز به خوبی مقاومت کرد. در دقیقه 83 و روی ارسال اسمیت راو بود که مارتین اودگارد تا آستانه باز کردن دروازه ویلا پیش رفت، اما ضربه او با بدشانسی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد و با پاس گرلیش باز هم این واتکینز بود که در مقابل دروازه آرسنال موقعیت داشت، اما این بار نیز ضربه او توسط رایان مهار شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ویلا با یک گل توانست آرسنال را شکست بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1581

به "ویلا 1 - 0 آرسنال؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا 1 - 0 آرسنال؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید