پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی برگزار می گردد

به گزارش مجله ابوذریون، پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی در دانشگاه تربت حیدریه در اسفندماه 1399برگزار می گردد.

پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی برگزار می گردد

به گزارش گروه خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد حسن فتحی رئیس دانشگاه تربت حیدریه در این خصوص گفت: دانشگاه تربت حیدریه در نظر دارد به مناسبت پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی را به صورت مجازی برگزار کند.

فتحی اضافه کرد: اهداف اصلی برگزاری پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی شامل: فراهم نمودن زمینه مناسب برای کنکاش تبادل افکار و اندیشه های محققان استادان مدیران کارشناسان و خبرگان علمی و صنعتی برای شناخت اصولی و گسترده متقابل صنعت و دانشگاه، معرفی نقش پژوهش و تحقیق در پیشرفت صنعت ایجاد علاقه در شرکت ها سازمان ها و واحد های مختلف مهندسی به امر پژوهش، معرفی مهندسین و صاحب نظران صنعت و دانشگاه به مسئولان مدیران و سیاست گذاران، آشنایی و دستیابی به آخرین دستاورد های مدیریت مهندسی در ایران و دنیا، ایجاد همسویی و هماهنگی بین متخصصان و پژوهشگران در زمینه های مختلف مهندسی و بسترسازی برای استفاده از اصول مدیریت فناوری در توسعه صنعت کشور است.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کووید -19 و جهت حفظ سلامت شرکت نمایندگان، پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی اعلام کرد: از همه اساتید، دانشجویان، متخصصان، پژوهشگران و علاقه مندان رشته های مختلف علمی مرتبط دعوت می گردد جهت ارسال مقاله و یا شرکت در همایش به آدرس اینترنتی http://www.engconfs.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1450

به "پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین کنفرانس ملی کاربرد فناوری های نوین در علوم مهندسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید