پیروزی نمایندگان ایران در مرحله چهارم

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: مرحله چهارم تور سینگ کاراک با پیروزی دوچرخه سواران تیم پیشگامان به پایان رسید تا رکابزنان ایران حاکم مطلق تور اندونزی باقی بمانند.

پیروزی نمایندگان ایران در مرحله چهارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، چهارمین مرحله تور سینگ کاراک اندونزی در جهت 165 کیلومتری با حضور 104 دوچرخه سوار در قالب 16 تیم برگزار شد که در پایان رحیم امامی دوچرخه سوار تیم پیشگامان کویر یزد پیروز شد با زمان 4:28:15 زودتر از دیگر رقبای خود از خط پایان عبور کند و جایگاه اول را به خود اختصاص دهد.

دیگر رکابزنان تیم پیشگامان کویر یزد، امیر زرگری و رامین مهربانی با اختلاف کمی از هم تیمی شان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی مجموع انفرادی پس از 4 مرحله امیر زرگری با ثبت زمان 12:20:01 مقام اول را به خود اختصاص داد تا همچنان پیراهن طلایی را در مرحله پنجم نیز بر تن کند.در این رده بندی همچنین رحیم امامی، حسین علیزاده، آروین معظمی گودرزی، رامین مهربانی و سعید صفرزاده از تیم های پیشگامان کویر و شهرداری تبریز به ترتیب مقام های دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم پیشگامان کویر همچنان در جایگاه نخست واقع شده است، تیم شهرداری تبریز و سون الون مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در مجموع رده بندی خطوط امتیازی آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان کویر با اختلاف 2 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. در مجموع رده بندی خطوط امتیازی کوهستان نیز رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر با 25 امتیاز صدرنشین شد.

مرحله پنجم این مسابقات امروز در جهت 102 کیلومتری پایا کومبا تا سولوک برگزار می شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 473

به "پیروزی نمایندگان ایران در مرحله چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نمایندگان ایران در مرحله چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید