اعتراض کارکنان خدمات عمومی ایتالیا به سیاست های ریاضتی

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران: کارکنان بخش خدمات عمومی ایتالیا در اعتراض به سیاست های ریاضتی دولت در شهر رم پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

اعتراض کارکنان خدمات عمومی ایتالیا به سیاست های ریاضتی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، کارمندان بخش خدمات عمومی ایتالیا در تظاهرات ضد دولتی نسبت به کاهش دستمزد و حقوق و فقدان طرح های توسعه شهری به شدت انتقاد کردند.

بر اساس این گزارش، بعضی کارشناسان اقتصادی نسبت به وضعیت اقتصادی نامناسب دولت ایتالیا هشدار می دهند. اواسط ماه می نیز هزاران نفر از مردم ایتالیا در اعتراض به وضعیت نامناسب اقتصادی به واسطه اجرای سیاستهای ریاضتی در خیابان های شهر رن تظاهرات نموده بودند.

بر اساس تازه ترین تحقیق مرکز تحقیقات اروپا خانوارهای ایتالیایی به طور میانگین 600 یورو در سال به علت افزایش تورم و رشد اقتصادیات ها طی سال های 2007 تا 2013 میلادی از دست داده اند.

نرخ بیکاری ایتالیا در ماه فوریه به بیش از 13 درصد رسیده و نرخ بیکاری جوانان این کشور نیز از مرز 42 درصد فراتر رفته است.ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو به شمار می رود که با رکود اقتصادی و بحران بدهی روبرو شده است. رکود اقتصادی ایتالیا از سال 2011 میلادی تاکنون ادامه داشته که این طولانی ترین رکود اقتصادی این کشور پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود.

مردم ایتالیا بر این باورند که اجرای سیاست های ریاضتی به مسائل و چالش های اقتصادی این کشور دامن زده است.رشد اقتصادی ایتالیا در سه ماه سوم 2011 میلادی با افت 0، 2 درصدی روبرو شد و این سرآغاز بحران اقتصادی و رکود در این کشور به شمار می رود. ایتالیا پایین ترین رشد اقتصادی را در بین کشورهای عضو یورو در ده سال گذشته داشته است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 466

به "اعتراض کارکنان خدمات عمومی ایتالیا به سیاست های ریاضتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کارکنان خدمات عمومی ایتالیا به سیاست های ریاضتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید