آنالیز تقاضای تفحص از ایمیدرو روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس

به گزارش مجله ابوذریون، تهران (پانا) - اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تقاضاهای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) و تمامی شرکت های وابسته را در هفته آینده آنالیز می نمایند.

آنالیز تقاضای تفحص از ایمیدرو روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس

براساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه(17 بهمن ماه) اعضای این کمیسیون به استماع گزارش مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا می پردازند.

آنالیز تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) و تمامی شرکت های وابسته دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز یکشنه هفته آینده است.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه (18 بهمن ماه) میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهند بود تا زارع پور به سوالات انور حبیب زاده بوکانی نماینده بوکان، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، محسن فتحی نماینده سنندج، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر، کمال حسین پور نماینده پیرانشهر، محمد مولوی نماینده آبادان، جلیل مختار نماینده آبادان، محسن علیزاده نماینده سپیدان، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و علی اصغر خانی نماینده شاهرود پاسخ دهد.

بعلاوه کمیته جهش فراوری و بهبود فضای کسب و کار کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه به ادامه آنالیز طرح ارتقای جایگاه تحقیق و توسعه صنعت و معدن می پردازد.

براساس این گزارش کمیته صنایع نفت و گاز و پتروشیمی موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان را با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و معاونان وزارت امور مالی ودارایی و مسئولان صنایع مرتبط آنالیز می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2190

به "آنالیز تقاضای تفحص از ایمیدرو روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تقاضای تفحص از ایمیدرو روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید