جای خالی سمن ها و مجمع خیران در خرمشهر

به گزارش مجله ابوذریون، به گزارش خبرنگاران، کوروش مودت عصر یکشنبه در جلسه با بانوان خرمشهر در سالن اجتماعات شهید دورقی فرمانداری خرمشهر از سرمایه گذاری و موسسات اجتماعی و مدنی مردم نهاد به عنوان احتیاج امروز جامعه یاد کرد.

جای خالی سمن ها و مجمع خیران در خرمشهر

سرپرست فرمانداری خرمشهر در این رابطه اظهار کرد: زنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی زمانی می توانند به خوبی نقش آفرین باشند و مطالبات خود را مطرح نمایند که در قالب سمن ها و موسسات مدنی فعالیت نمایند.

وی اضافه کرد: فعالیت سمن ها در خرمشهر کم رنگ است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد به ویژه بانوان می توانند با فعالیت در موسسات خیریه به عنوان یک خیر مطرح شوند.

مودت به جای خالی مجمع های خیریه در خرمشهر اشاره نمود و گفت: در خرمشهر و آبادان مجمع خیرین مدرسه ساز وجود ندارد ین در حالی است که در کشور و حتی در بعضی شهرهای استان خوزستان مجمع خیرین سلامت و امنیت نیز راه اندازی شده و مردم علاوه بر بحث آموزشبه بحث سلامت و تامین امنیت هم ورود نموده و به یاری دولت شتافته اند.

سرپرست فرمانداری خرمشهر با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی توان برطرف مسائل ندارد، شرح داد: بخشی از کارهای دولتی است اما بخشی از عوامل مدیریتی است و شهر زمانی رشد می نمایند که مردم و دولت در کنار هم برای این هدف قرار بگیرند.

حمیده آلبوعشیره مسئول امور بانوان فرمانداری خرمشهر نیز در این جلسه به نقش موثر زنان در عرصه های مختلف اجتماعی اشاره نمود و از موضوع اشتغال، راه اندازی بازارچه صنایع دستی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و توجه به بحث نشاط اجتماعی از جمله راه اندازی پارک بانوان در خرمشهر را از جمله مهمترین مطالبات بانوان خرمشهری برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 175

به "جای خالی سمن ها و مجمع خیران در خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای خالی سمن ها و مجمع خیران در خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید