خبرنگاران معاون استاندار کرمانشاه: زیر ساخت مراکز خدماتی تقویت شود

به گزارش مجله ابوذریون، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت آمادگی های زیرساختی بیمارستان ها و مراکز خدمات عمومی برای شرایط اضطراری، گفت: مردم از حکمرانان و تصمیم گیران انتظار ساماندهی امور را دارند و به تدابیر مسوُولان امید بسته اند.

خبرنگاران معاون استاندار کرمانشاه: زیر ساخت مراکز خدماتی تقویت شود

محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، افزود: پیشبرد برنامه پدافندی به شناخت از جامعه هدف نیاز دارد و لازم است که نظرسنجی از افکار عمومی در خصوص پدافند غیرعامل انجام بگیرد تا میزان شناخت عمومی از این حوزه ارزیابی شود.

او با مطلوب ارزیابی کردن اقدامات پدافندی در کنترل بیماری کرونا شرح داد: یکی از اقدامات مثبت پدافند غیرعامل آموزش بود که با وجود کرونا تعطیل نشد و با استفاده از فضای مجازی استمرار یافت یا در بحث درمان با وجود افزایش شمار بیماران با وجود امکانات و زیرساخت، مردم در مضیقه درمان نماندند.

وی با تقدیر از اقدامات پدافندی برق منطقه ای در زلزله و سیل استان افزود: پیشنهاد داریم که وزارت نیرو حداقل برای منطقه غرب یک پست 60 کیلووات پیش بینی کند؛ همچنین نیاز است که مولدهای برق اضطراری برای دستگاه ها، سازمان های فاقد مولد تهیه شود چرا که نبود آن آسیب زاست.

او همچنین با بیان اینکه تامین نان، آب و برق مردم بخش مهم پدافند غیرعامل است تاکید کرد: دوگانه سوز شدن نانوایی های استان ضرورتی است که اداره کل صنعت معدن و تجارت باید برای آن چاره اندیشی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه تامین برق بیمارستان های استان را یکی از دغدغه ها دانست و گفت: براساس پیش بینی ها از شرایط آینده، با اضافه شدن سیستم های جدید اکسیژن ساز بیمارستان ها نیاز به تقویت برق دارند و لازم است که از خطوط مختلف برق رسانی شوند.

الهی تبار همچنین با تسلیت ارتحال امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: ماموستا ملا محمد محمدی یکی از وزنه های نظام و انقلاب در استان کرمانشاه بود که همواره در راستا وحدت و تقویت بنیان های دینی و انقلابی مردم حرکت کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1367

به "خبرنگاران معاون استاندار کرمانشاه: زیر ساخت مراکز خدماتی تقویت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار کرمانشاه: زیر ساخت مراکز خدماتی تقویت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید