صدور دستور رسیدگی به زلزله زدگان از سوی مخبر

به گزارش مجله ابوذریون، تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری از برخی منطقه ها زلزله زده و آسیب دیده استان هرمزگان بازدید کرد و از نزدیک در جریان اندازه خسارات و آسیب ها قرار گرفت.

صدور دستور رسیدگی به زلزله زدگان از سوی مخبر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت اول ریاست جمهوری، محمد مخبر شامگاه یکشنبه پس از جلسه هیات دولت به همراه وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیرو به منظور بازدید از منطقه ها زلزله زده به استان هرمزگان سفر کرد.

معاون اول رئیس جمهوری پس از ورود به بندرعباس، از منطقه ها زلزله زده گیشان و آب شیرین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به منازل مسکونی مردم و زیرساخت ها قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در ورزشگاه شهدای خلیج فارس بندرعباس از فرایند اسکان اضطراری مردم در این ورزشگاه بازدید کرد و ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده، صمیمانه با آنان به گفت وگو پرداخت و پای درد و دلشان نشست.

در جریان بازدیدهای معاون اول رئیس جمهوری که تا ساعت 4 بامداد امروز به طول انجامید، مخبر همچنین به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ضمن عیادت از آسیب دیدگان، دستورات لازم را برای رسیدگی فوری به مردم زلزله زده صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود به بندرعباس در گفت وگو با خبرنگاران گفت: از لحظه ای که رئیس جمهوری از وقوع زلزله مطلع شدند دستورات متعددی را به دستگاه های مختلف دادند و از من خواستند که در اولین فرصت به استان سفر کرده و از نزدیک مسائل را بررسی و تصمیمات فوری برای رسیدگی به زلزله زدگان اتخاذ کنیم.

وی اضافه نمود: برای جبران خسارات و آسیب های وارد شده تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم مسائل و مسائل مردم زلزله زده را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 2101

به "صدور دستور رسیدگی به زلزله زدگان از سوی مخبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور دستور رسیدگی به زلزله زدگان از سوی مخبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید