نوش آبادی: با فساد افراد در هر جایگاهی باید مقابله کرد

به گزارش مجله ابوذریون، خبرنگاران/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ما انتظار نداریم که در دیار 15 خرداد ، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و برخی از افراد در مسئولیت های اجرایی دچار لغزش اقتصادی شوند.

نوش آبادی: با فساد افراد در هر جایگاهی باید مقابله کرد

حسین نوش آبادی پنجشنبه 22 آبان ماه در جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به فلسفه تشکیل شورا های اسلامی در سطح کشور ، استان ، شهرستان و بخش ، حضور آنها را برای پیشبرد برنامه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی ضروری دانست.

نوش آبادی تاکید نمود: باید با فساد اداری و اقتصادی مقابله گردد و شوراهای اسلامی هم ضمن مراقبت از خودشان، نقش نظارتی شان را گسترش دهند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نباید تعدادی معدود چهره مشعشع این منطقه را مخدوش و لکه دار نمایند، توضیح داد: باید با فساد هر فردی در هر جایگاهی، مقابله کرد ؛ مردم انتظار دارند به آنها خدمات مطلوب ارائه گردد و شورای شهرستان نسبت به مطالبات مردم، جدی تر برخورد کند و از حقوق مردم دفاع کند.

نوش آبادی در ادامه به جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی داشت اشاره نمود و گفت: مسائل بعضی از زیرگذرها و راه های روستایی به ویژه راه روستایی ریحان آباد بزودی برطرف می گردد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با تاکید بر لزوم پیگیری مسائل مردم یادآورشد: در این زمینه بطور جد پیگیر هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 1457

به "نوش آبادی: با فساد افراد در هر جایگاهی باید مقابله کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوش آبادی: با فساد افراد در هر جایگاهی باید مقابله کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید