وقوع انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا

به گزارش مجله ابوذریون، کمپانی نفتی اِنی اعلام نمود که در یکی از پالایشگاه های این شرکت در ایتالیا، انفجاری اتفاق افتاده که منجر به آتش سوزی گسترده شده است.

وقوع انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های ایتالیایی دقایقی پیش از وقوع انفجار مهیبی در پالایشگاه نفت شهر ساناتزار دو بورگوندی واقع در استان پاویا خبر دادند.

کمپانی بزرگ نفت و گاز ایتالیایی اِنی که در 70 کشور دنیا فعالیت دارد، با تایید وقوع انفجار در پالایشگاه شهر ساناتزارو، بیان کرد که تعداد زیادی از نیروهای آتش نشانی در کوشش هستند تا شعله های سرکش را مهار نمایند.

پالایشگاه نفت ساناتزارو دو بورگوندی، یکی از بزرگترین تاسیسات نفتی در ایتالیا است که البته این اولین باری نیست که در این مکان حریق رخ می دهد. پیشتر در فوریه 2017 و دسامبر 2016، این پالایشگاه شاهد وقوع آتش سوزی بوده است.

طبق بیانیه کمپانی اِنی، تا کنون کسی در این حادثه مجروح نشده اما هنوز برای تخمین میزان خسارت وارده زود است. دلیل این انفجار نیز هنوز تعیین نشده است

به گفته شاهدان محلی ستون غلیظ و عظیم دود این آتش سوزی و انفجار در یکی از بخش های این پالایشگاه که برای عملیات تعمیر و نگهداری تعطیل شده بود، از فاصله چند کیلومتری نیز قابل مشاهده است.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: abuzariyon.ir شناسه مطلب: 379

به "وقوع انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید